Termékek

Digital signage

Digitális korban élünk, miért ne használnád hát ki ennek az előnyeit. A digital signage fogalomkörébe tartozik minden olyan audiovizuális eszköz, amire csak szükséged lehet, ha figyelmet szeretnél generálni, vagy hatékonyabbá akarod tenni a kommunikációt célközönségeddel.

Nincs olyan ember, akinek a tekintetét ne vonzaná jobban egy mozgó digitális felület, mint az ugyanakkora nyomtatott kép, vagy felirat. Üzletedben, bemutatótereidben vagy kirakatodban sokkal inkább megakad majd a látogatók szeme a monitoron megjelenített reklámokon, videófalakon, mint akár a legjobb papírplakáton, úgyhogy érdemes megfontolnod egy ilyen rendszer felállítását.

A feltételezett magasabb ár elsőre ugyan riasztó lehet, valójában azonban a szükséges készülékek ára folyamatosan csökken, a sok egyszeri, kisebb kiadás pedig nem feltétlenül olcsóbb az egyszeri hosszú távú befektetésnél. Hiszen a digital signage nyújtotta felületeken, könnyen, gyorsan és többletköltség nélkül jeleníthetsz meg új és új, folyamatosan változó, sőt esetenként interaktív tartalmakat.

Mi megkeressük a számodra leginkább megfelelő, legkifizetődőbb megoldást. Gondoskodunk a vezérléséhez szükséges hardverekről és szoftverek, a célhoz legjobban illő kijelzőkről és hangrendszerekről, a rendszer felállításáról és beüzemeléséről, és ha kell, üzemeltetjük és karban is tartjuk az általunk létesített rendszereket. Neked már csak a tartalommal kell megtöltened őket.

A megjeleníthető tartalom tekintetében nem kell visszafognod magad. Nyugodtan elfelejtheted a régi pontmátrixos kijelzők kötöttségeit, vagy a lejátszókról folyamatosan ismételt videóloopok monotonitását. A mai digital signage rendszereket már számítógépek vezérlik rugalmas algoritmusok alapján, a rájuk kötött kivetítők, LCD és LED képernyők pedig tökéletes minőségű képet adnak és akármekkora videófalakat kialakíthatunk belőlük. Ezek a rendszerek azonban a képek mellett komplex hangrendszereket, fénytechnikát és különböző mechanikákat is képesek vezérelni ezzel adva új értelmet a multimédia kifejezésnek.

Semmi sem képes úgy bevonni és aktivizálni a vásárlókat, mint egy olyan szerkezet, ami nem csak információkkal és üzenetekkel bombázza, de játéklehetőséget, kapcsolatot kínál és élménnyé teszi a vásárlást. Az interaktivitást már egy egyszerű érintőképernyő is képes biztosítani, amin keresztül például egy bevásárlóközpont térképén lehet boltokat keresni, vagy egy katalógusban tallózhat a vásárló az elérhető termékek között. Ennél azonban jóval összetettebb interaktív tartalmakat is lehet kezelni jóval kifinomultabb módokon. Ma már egy vásárló okos telefonjának az összekapcsolása is megoldható a rendszereddel, de a hang, vagy gesztusvezérlés is rohamosan terjed.

Sőt, a különböző szenzorok, kamerák, jeladók vagy az RFID technológia segítségével egyre több digital signage rendszer képes rá, hogy folyamatosan figyelje környezetét és magától, okosan tudjon reagálni a vásárlókra vagy egy helyzetre.

A számítógépes vezérlés, a hálózati elérés és a kifinomult szenzorok sokasága lehetővé teszi, hogy digital signage rendszered folyamatosan visszajelzéseket adjon saját működéséről, állapotáról és a vele interakciókba lépő vásárlók szokásairól. Sőt, mivel a szenzorrendszereken keresztül némelyik rendszer valóban képes érzékelni a környezetét és megfigyelni a vásárlókat, akár arra is képes, hogy kiértékelje azok reakcióit.

Ezeknek az adatoknak az elemzése és az így felállított statisztikák felbecsülhetetlenül értékesek lehetnek a későbbi tartalomfejlesztés szempontjából, vagy a promóciós mechanizmusaid finomhangolásához. A hálózaton keresztül vezérelt rendszereket pedig gyerekjáték ennek megfelelően frissíteni, mivel lokálisan, de egy központból is irányíthatóak és feltölthetőek akár egyéni, csak az adott eszközön megjelenő tartalommal. A hálózati vezérlésnek hatalmas előnye az is, hogy az eszközön távolról és bármilyen időpontban lehet dolgozni anélkül, hogy külső segítséget, akár egy helyi alkalmazott segítségét kelljen igénybe venni.

A megjeleníthető tartalom tekintetében nem kell visszafognod magad. Nyugodtan elfelejtheted a régi pontmátrixos kijelzők kötöttségeit, vagy a lejátszókról folyamatosan ismételt videóloopok monotonitását. A mai digital signage rendszereket már számítógépek vezérlik rugalmas algoritmusok alapján, a rájuk kötött kivetítők, LCD és LED képernyők pedig tökéletes minőségű képet adnak és akármekkora videófalakat kialakíthatunk belőlük. Ezek a rendszerek azonban a képek mellett komplex hangrendszereket, fénytechnikát és különböző mechanikákat is képesek vezérelni ezzel adva új értelmet a multimédia kifejezésnek.

Semmi sem képes úgy bevonni és aktivizálni a vásárlókat, mint egy olyan szerkezet, ami nem csak információkkal és üzenetekkel bombázza, de játéklehetőséget, kapcsolatot kínál és élménnyé teszi a vásárlást. Az interaktivitást már egy egyszerű érintőképernyő is képes biztosítani, amin keresztül például egy bevásárlóközpont térképén lehet boltokat keresni, vagy egy katalógusban tallózhat a vásárló az elérhető termékek között. Ennél azonban jóval összetettebb interaktív tartalmakat is lehet kezelni jóval kifinomultabb módokon. Ma már egy vásárló okos telefonjának az összekapcsolása is megoldható a rendszereddel, de a hang, vagy gesztusvezérlés is rohamosan terjed.

Sőt, a különböző szenzorok, kamerák, jeladók vagy az RFID technológia segítségével egyre több digital signage rendszer képes rá, hogy folyamatosan figyelje környezetét és magától, okosan tudjon reagálni a vásárlókra vagy egy helyzetre.

A számítógépes vezérlés, a hálózati elérés és a kifinomult szenzorok sokasága lehetővé teszi, hogy digital signage rendszered folyamatosan visszajelzéseket adjon saját működéséről, állapotáról és a vele interakciókba lépő vásárlók szokásairól. Sőt, mivel a szenzorrendszereken keresztül némelyik rendszer valóban képes érzékelni a környezetét és megfigyelni a vásárlókat, akár arra is képes, hogy kiértékelje azok reakcióit.

Ezeknek az adatoknak az elemzése és az így felállított statisztikák felbecsülhetetlenül értékesek lehetnek a későbbi tartalomfejlesztés szempontjából, vagy a promóciós mechanizmusaid finomhangolásához. A hálózaton keresztül vezérelt rendszereket pedig gyerekjáték ennek megfelelően frissíteni, mivel lokálisan, de egy központból is irányíthatóak és feltölthetőek akár egyéni, csak az adott eszközön megjelenő tartalommal. A hálózati vezérlésnek hatalmas előnye az is, hogy az eszközön távolról és bármilyen időpontban lehet dolgozni anélkül, hogy külső segítséget, akár egy helyi alkalmazott segítségét kelljen igénybe venni.

Előnyeink

Tökéletességre
törekszünk

A legjobb alapanyagokból, a legkorszerűbb technológiákat felhasználva dolgozunk. Ez garantálja a költséghatékony és gyors munkát és az első osztályú minőséget. Ha pedig mindez nem elég, saját fejlesztéseinkkel adjuk hozzá a projektekhez azt a pluszt, ami különlegessé tesz minket. Számos díjnyertes munkánk és a legnagyobb világmárkákat tömörítő partnereink elégedettsége is bizonyítja, hogy jó úton járunk.

Vélemények

Rólunk mondták

A Megaplex Kft-vel a kapcsolatunk 10 évre nyúlik vissza és ez alatt az idő alatt mindenben számíthattunk rájuk. Az egyik legmegbízhatóbb partnerünk.
Gyuros István,
Woldem kft.
Öröm volt együtt dolgozni velük az új Google irodán. Kreatív, vidám csapat és piszok gyorsak. Nem gondoltam volna, hogy ezt meg lehet csinálni egy hosszú hétvége alatt!
Ördögh László,
Graphasel
Ez egy elég speciális terület, kevesen értenek hozzá, de ők tényleg profik. Biztos vagyok benne, hogy a látogatóknak is tetszeni fog majd a végeredmény.
Jerger Krisztina,
Művészettörténész
Előnyeink

Tökéletességre
törekszünk

A legjobb alapanyagokból, a legkorszerűbb technológiákat felhasználva dolgozunk. Ez garantálja a költséghatékony és gyors munkát és az első osztályú minőséget. Ha pedig mindez nem elég, saját fejlesztéseinkkel adjuk hozzá a projektekhez azt a pluszt, ami különlegessé tesz minket. Számos díjnyertes munkánk és a legnagyobb világmárkákat tömörítő partnereink elégedettsége is bizonyítja, hogy jó úton járunk.

Vélemények

Rólunk
mondták

A Megaplex Kft-vel a kapcsolatunk 10 évre nyúlik vissza és ez alatt az idő alatt mindenben számíthattunk rájuk. Az egyik legmegbízhatóbb partnerünk.
Gyuros István,
Woldem kft.
Öröm volt együtt dolgozni velük az új Google irodán. Kreatív, vidám csapat és piszok gyorsak. Nem gondoltam volna, hogy ezt meg lehet csinálni egy hosszú hétvége alatt!
Ördögh László,
Graphasel
Ez egy elég speciális terület, kevesen értenek hozzá, de ők tényleg profik. Biztos vagyok benne, hogy a látogatóknak is tetszeni fog majd a végeredmény.
Jerger Krisztina,
Művészettörténész
Fordulj hozzánk bizalommal

Elérhetőségek

Cím: 1238 Budapest, Oázis utca 3.
Telefon: +36 1 950 4735
E-mail: info@plexi.hu