Termékek
Digital signage
Digitális korban élünk, miért ne használnád hát ki ennek az előnyeit. A digital signage fogalomkörébe tartozik minden olyan audiovizuális eszköz, amire csak szükséged lehet, ha figyelmet szeretnél generálni, vagy hatékonyabbá akarod tenni a kommunikációt célközönségeddel.
Nincs olyan ember, akinek a tekintetét ne vonzaná jobban egy mozgó digitális felület, mint az ugyanakkora nyomtatott kép, vagy felirat. Üzletedben, bemutatótereidben vagy kirakatodban sokkal inkább megakad majd a látogatók szeme a monitoron megjelenített reklámokon, videófalakon, mint akár a legjobb papírplakáton, úgyhogy érdemes megfontolnod egy ilyen rendszer felállítását.
A feltételezett magasabb ár elsőre ugyan riasztó lehet, valójában azonban a szükséges készülékek ára folyamatosan csökken, a sok egyszeri, kisebb kiadás pedig nem feltétlenül olcsóbb az egyszeri hosszú távú befektetésnél. Hiszen a digital signage nyújtotta felületeken, könnyen, gyorsan és többletköltség nélkül jeleníthetsz meg új és új, folyamatosan változó, sőt esetenként interaktív tartalmakat.
Mi megkeressük a számodra leginkább megfelelő, legkifizetődőbb megoldást. Gondoskodunk a vezérléséhez szükséges hardverekről és szoftverek, a célhoz legjobban illő kijelzőkről és hangrendszerekről, a rendszer felállításáról és beüzemeléséről, és ha kell, üzemeltetjük és karban is tartjuk az általunk létesített rendszereket. Neked már csak a tartalommal kell megtöltened őket.
Mozgókép és multimédia
A megjeleníthető tartalom tekintetében nem kell visszafognod magad. Nyugodtan elfelejtheted a régi pontmátrixos kijelzők kötöttségeit, vagy a lejátszókról folyamatosan ismételt videóloopok monotonitását. A mai digital signage rendszereket már számítógépek vezérlik rugalmas algoritmusok alapján, a rájuk kötött kivetítők, LCD és LED képernyők pedig tökéletes minőségű képet adnak és akármekkora videófalakat kialakíthatunk belőlük. Ezek a rendszerek azonban a képek mellett komplex hangrendszereket, fénytechnikát és különböző mechanikákat is képesek vezérelni ezzel adva új értelmet a multimédia kifejezésnek.
Interaktivitás, gamifikáció, okos rendszerek
Semmi sem képes úgy bevonni és aktivizálni a vásárlókat, mint egy olyan szerkezet, ami nem csak információkkal és üzenetekkel bombázza, de játéklehetőséget, kapcsolatot kínál és élménnyé teszi a vásárlást. Az interaktivitást már egy egyszerű érintőképernyő is képes biztosítani, amin keresztül például egy bevásárlóközpont térképén lehet boltokat keresni, vagy egy katalógusban tallózhat a vásárló az elérhető termékek között. Ennél azonban jóval összetettebb interaktív tartalmakat is lehet kezelni jóval kifinomultabb módokon. Ma már egy vásárló okos telefonjának az összekapcsolása is megoldható a rendszereddel, de a hang, vagy gesztusvezérlés is rohamosan terjed.
Sőt, a különböző szenzorok, kamerák, jeladók vagy az RFID technológia segítségével egyre több digital signage rendszer képes rá, hogy folyamatosan figyelje környezetét és magától, okosan tudjon reagálni a vásárlókra vagy egy helyzetre.
Visszajelzés, vásárlókövetés, hálózati kontroll
A számítógépes vezérlés, a hálózati elérés és a kifinomult szenzorok sokasága lehetővé teszi, hogy digital signage rendszered folyamatosan visszajelzéseket adjon saját működéséről, állapotáról és a vele interakciókba lépő vásárlók szokásairól. Sőt, mivel a szenzorrendszereken keresztül némelyik rendszer valóban képes érzékelni a környezetét és megfigyelni a vásárlókat, akár arra is képes, hogy kiértékelje azok reakcióit.
Ezeknek az adatoknak az elemzése és az így felállított statisztikák felbecsülhetetlenül értékesek lehetnek a későbbi tartalomfejlesztés szempontjából, vagy a promóciós mechanizmusaid finomhangolásához. A hálózaton keresztül vezérelt rendszereket pedig gyerekjáték ennek megfelelően frissíteni, mivel lokálisan, de egy központból is irányíthatóak és feltölthetőek akár egyéni, csak az adott eszközön megjelenő tartalommal. A hálózati vezérlésnek hatalmas előnye az is, hogy az eszközön távolról és bármilyen időpontban lehet dolgozni anélkül, hogy külső segítséget, akár egy helyi alkalmazott segítségét kelljen igénybe venni.
Mozgókép
és multimédia
A megjeleníthető tartalom tekintetében nem kell visszafognod magad. Nyugodtan elfelejtheted a régi pontmátrixos kijelzők kötöttségeit, vagy a lejátszókról folyamatosan ismételt videóloopok monotonitását. A mai digital signage rendszereket már számítógépek vezérlik rugalmas algoritmusok alapján, a rájuk kötött kivetítők, LCD és LED képernyők pedig tökéletes minőségű képet adnak és akármekkora videófalakat kialakíthatunk belőlük. Ezek a rendszerek azonban a képek mellett komplex hangrendszereket, fénytechnikát és különböző mechanikákat is képesek vezérelni ezzel adva új értelmet a multimédia kifejezésnek.
Interaktivitás, gamifikáció
Semmi sem képes úgy bevonni és aktivizálni a vásárlókat, mint egy olyan szerkezet, ami nem csak információkkal és üzenetekkel bombázza, de játéklehetőséget, kapcsolatot kínál és élménnyé teszi a vásárlást. Az interaktivitást már egy egyszerű érintőképernyő is képes biztosítani, amin keresztül például egy bevásárlóközpont térképén lehet boltokat keresni, vagy egy katalógusban tallózhat a vásárló az elérhető termékek között. Ennél azonban jóval összetettebb interaktív tartalmakat is lehet kezelni jóval kifinomultabb módokon. Ma már egy vásárló okos telefonjának az összekapcsolása is megoldható a rendszereddel, de a hang, vagy gesztusvezérlés is rohamosan terjed.
Sőt, a különböző szenzorok, kamerák, jeladók vagy az RFID technológia segítségével egyre több digital signage rendszer képes rá, hogy folyamatosan figyelje környezetét és magától, okosan tudjon reagálni a vásárlókra vagy egy helyzetre.
Visszajelzés,
hálózati kontroll
A számítógépes vezérlés, a hálózati elérés és a kifinomult szenzorok sokasága lehetővé teszi, hogy digital signage rendszered folyamatosan visszajelzéseket adjon saját működéséről, állapotáról és a vele interakciókba lépő vásárlók szokásairól. Sőt, mivel a szenzorrendszereken keresztül némelyik rendszer valóban képes érzékelni a környezetét és megfigyelni a vásárlókat, akár arra is képes, hogy kiértékelje azok reakcióit.
Ezeknek az adatoknak az elemzése és az így felállított statisztikák felbecsülhetetlenül értékesek lehetnek a későbbi tartalomfejlesztés szempontjából, vagy a promóciós mechanizmusaid finomhangolásához. A hálózaton keresztül vezérelt rendszereket pedig gyerekjáték ennek megfelelően frissíteni, mivel lokálisan, de egy központból is irányíthatóak és feltölthetőek akár egyéni, csak az adott eszközön megjelenő tartalommal. A hálózati vezérlésnek hatalmas előnye az is, hogy az eszközön távolról és bármilyen időpontban lehet dolgozni anélkül, hogy külső segítséget, akár egy helyi alkalmazott segítségét kelljen igénybe venni.
Előnyeink
Tökéletességre
törekszünk
A legjobb alapanyagokból, a legkorszerűbb technológiákat felhasználva dolgozunk. Ez garantálja a költséghatékony és gyors munkát és az első osztályú minőséget. Ha pedig mindez nem elég, saját fejlesztéseinkkel adjuk hozzá a projektekhez azt a pluszt, ami különlegessé tesz minket. Számos díjnyertes munkánk és a legnagyobb világmárkákat tömörítő partnereink elégedettsége is bizonyítja, hogy jó úton járunk.
Vélemények
Rólunk mondták
Előnyeink
Tökéletességre
törekszünk
A legjobb alapanyagokból, a legkorszerűbb technológiákat felhasználva dolgozunk. Ez garantálja a költséghatékony és gyors munkát és az első osztályú minőséget. Ha pedig mindez nem elég, saját fejlesztéseinkkel adjuk hozzá a projektekhez azt a pluszt, ami különlegessé tesz minket. Számos díjnyertes munkánk és a legnagyobb világmárkákat tömörítő partnereink elégedettsége is bizonyítja, hogy jó úton járunk.
Vélemények
Rólunk
mondták
Woldem kft.
Graphasel
Művészettörténész
Fordulj hozzánk bizalommal
Elérhetőségek
Cím: 1238 Budapest, Oázis utca 3.
Telefon: +36 1 950 4735
E-mail: info@plexi.hu